Enterprise x Service Provider Program (ExSP) umožní poskytovateli nabízet softwarové služby s produkty Symantec bez přechozího závazku na principu „Pay-as-you-go“. Služby lze nabízet nejen po Internetu nebo jiné síti z datového centra, ale i přímo na pracovišti koncového uživatele (on-premise).
Jak vybrat licenční model pro poskytování IT služeb, se dozvíte ve větší šíři v tomto článku.
Zájemce o vstup do ExSP musí být registrovaným členem Symantec Partner Programu. Oproti jiným regionům u nás nejsou dokonce požadovány žádné certifikace. Poskytovatel se smlouvou ExSP uzavřenou v ČR je oprávněn software v rámci svých služeb nabízet a využívat v celém regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). V ExSP se nabízí většina softwaru společnosti Symantec běžně používaného v našem regionu, např. Backup Exec, System Recovery, NetBackup, Endpoint Protection, Enterprise Vault, Client Management Suite.
Během trvání smlouvy ExSP může poskytovatel bez dalších poplatků využívat software pro demonstrační účely, k vzdělávání svého interního týmu, k rozvíjení svých služeb, pro poskytování technického supportu k licencovanému softwaru.
Na rozdíl od Microsoft SPLA zde poskytovatel služeb podá hlášení o využití za předchozí tři měsíce, kvartálně.
Poskytovatel je zodpovědný za poskytování technické podpory svým řešením pro své koncové uživatele, zákazníky. K licencím ExSP patří možnost využívat support společnosti Symantec na úrovni Essential (přístup 24x7x365 k týmu podpory společnosti Symantec).
Pro závazné dokumenty, ceny a další podmínky kontaktujte společnost DAQUAS – Fulfilment Partner pro ExSP program v rámci ČR. V mezičase můžete případně využít tyto zdroje v angličtině.
Průvodce programem ExSP vám poskytneme na vyžádání.