Rozdělení sady System Center Client Management Suite
Microsoft Dynamics 365 On-premises
Licence Premium Assurance
Veeam Availability Suite 9.5
Office 365 přináší služby hostované společností Microsoft. Patří k nim zajištění e-mailové komunikace, desktopové aplikace Office, platforma pro sdílení dokumentů a informací, firemní sociální síť, hlasové komunikační řešení včetně konferencí online, IM, plánování projektů, řízení vztahů se zákazníky, vizualizace a analýza dat a další. Všechny služby jsou doručovány na bázi předplatného a licence jsou vázány na uživatele, což velmi usnadňuje predikci nákladů, umožňuje snižování nebo zvyšování objemu služeb, zvyšuje bezpečnost a předchází chybám v licenčním pokrytí infrastruktury. Následující článek poodhalí, co nám přinese rok 2016 v oblasti některých služeb Office 365, především balíčků E1, E3 a E5 určených pro firemní prostředí.
Služby Office 365 poskytují efektivní nástroje pro spolupráci, komunikaci a práci s daty a informacemi. Všichni uživatelé mohou snadno plnit své úkoly díky přístupu k e-mailu, webovým konferencím, dokumentům a kalendářům. Protože se jedná o služby online, může uživatel pracovat v podstatě kdekoli, kde má připojení k Internetu, a v určitých případech i tam, kde konektivitu nemá. Velkou výhodou služeb Office 365 jsou zpravidla předvídatelné provozní a pořizovací náklady. Předplatné na měsíční bázi také usnadňuje změnu rozsahu služeb. Nezanedbatelné je průběžné vylepšování a rozšiřování funkcionality. Finanční oddělení zase jistě zaujme, že služby online jsou účtovány mezi provozními náklady.
Microsoft Roadmap shrnuje současné plány a výhled na rok 2016 pro hlavní komerční produkty společnosti Microsoft. Pro podniky a organizace v ní najdeme několik hlavních milníků, které se týkají jak koncových uživatelů a jejich produktivity s prostředky IT, tak infrastrukturních produktů a základních stavebních prvků, jako je serverový operační systém.