Profi Komunikace a Lync v cloudu

externí autořiexterní autoři
Cloud ServicesCloud Services
05.03.2012 15:45:0005.03.2012 15:45:00

externí autoři

externí přispěvatelé magazínu softwarový QUAS

Microsoft

Články o různých produktech Microsoft, které nemají vlastní seriály
  1. Sedm důvodů pro Microsoft Office 2007 SB Edition
  2. Správný čas pro Microsoft Office 2007!
  3. Windows Product Activation
  4. Microsoft Expression 2
  5. SBS, EBS… aneb naše malé už i pro velké
  6. Jak dlouho si vystačíte se starými verzemi
  7. Migrace ze SourceSafe na Team Foundation Server
  8. Fenomén Windows 7
  9. Office 2007 a Vy
  10. Windows Vista a Visual Studio
  11. Dobře upletená síť
  12. SQL Server – mozek vaší organizace: Postarejte se o něj!
  13. Windows 7? Teď je ještě stihnete!
  14. Windows 7 - další dotek...
  15. Co to pořád s těmi licencemi máte?!
  16. Dokonalá komunikace
  17. Windows Essential Business Server
  18. Virtualizace ve sféře Small Businessu
  19. Windows Server 2008 R2
  20. Instalace Exchange Serveru 2010
  21. Exchange Server 2010
  22. Group Policy Preferences: báječný doplněk vašich politik!
  23. Novinky v Team Foundation Serveru 2010
  24. SharePoint – velká posila vašeho týmu
  25. BPOS: vskutku atraktivní hostitel
  26. Office 2010 ve firmě i doma,zadarmo i za peníze
  27. Expression Studio 4 Web Professional skoro zadarmo?
  28. Už není proč čekat: SharePoint 2010
  29. Nový způsob komunikace – Office Communicator, Live Meeting
  30. Licence pro desktopy v datacentrech: VDA, VDI, VECD
  31. BI, SQL a Excel
  32. Visual Studio Team Foundation Server 2010
  33. Business Inteligence pro každého: PowerPivot
  34. Visual Studio Test Professional 2010
  35. Enrollment for Education Solutions (EES)
  36. Internet Explorer 9
  37. Forefront Endpoint Protection 2010 - cesta k optimalizaci provozu desktopů
  38. Zcela jiný pohled na zabezpečení dat
  39. Bezpečnost, dostupnost, výkon
  40. Mějte informace po ruce. V SharePointu.
  41. Průvodce městem E CAL Town
  42. Aplikační servery v cloudu – vítaná změna podmínek
  43. Produkty System Center pro vaše pohodlí
  44. Opalis(ace)
  45. Úspory v datových centrech
  46. Office 365 aneb produktivita mezi nebem a zemí
  47. Jak vybrat licenční model pro poskytování IT služeb?
  48. Požadavky v organizaci a jejich vyřízení
  49. Dodejte své firmě energii jádra!
  50. Windows Server 2008 R2
  51. Exchange Server 2010 – víc než jen Mail Server
  52. Microsoft SharePoint 2010
  53. LYNC Standard CAL jako součást CORE CAL
  54. Forefront Endpoint Protection 2010
  55. SCCM: Chodí to dobře. A seje to!
  56. Microsoft Visual Studio LightSwitch
  57. Windows Intune
  58. Microsoft Product Activation
  59. Konečně konec licencím? Aneb jasná zpráva o licencích v mracích.
  60. Konečně konec licencím? Aneb jasná zpráva o licencích v mracích PODRUHÉ.
  61. Konečně konec licencím? Aneb jasná zpráva o licencích v mracích POTŘETÍ.
  62. Konečně konec licencím? Aneb jasná zpráva o licencích v mracích POČTVRTÉ.
  63. Konečně konec licencím? Aneb jasná zpráva o licencích v mracích Q & A.
  64. Síla mraku výhodně
  65. Office 365 s ostružinkou
  66. Studenti a legální software
  67. Mráčky a zase mráčky
  68. System Center 2012: licenční změny
  69. CRM? Zapomeňte na písmeno C
  70. Komunikace 21. století pro všechny…
  71. Co nikdy nedělat s SBS 2008/2011
  72. Slevy pro vývojáře
  73. VDI je cesta. Ale k čemu?
  74. Ochrana obsahu a informací – je to i pro mě?
  75. Active Directory Right Management Services – licence
  76. Windows Intune – efektivní správa koncových zařízení, která nejsou pod jednou střechou
  77. Lék na nemoci vývoje – je na co se těšit!
  78. Nástupce Windows SBS 2011 – Windows Server 2012 Essentials
ALSO Czech Republic s.r.o.
+420 222 512 201
+420 603 442 434
daquas@daquas.cz
Anny Letenské 7, Praha 2

Komunikace 21. století pro všechny…

  • Trávíte cestami na hodinovou poradu/schůzku/školení i dvojnásobně dlouhý čas?
  • Potřebujete spolupracovat s kolegy mnohem efektivněji, ať jsou kdekoliv?
  • Chcete získat okamžité úspory – nižší náklady na cestování, telefonní poplatky atd.?

Pokud jste si alespoň na jednu otázku odpověděli ANO, pojďte se seznámit s řešením, které rozšiřuje způsob komunikace a přináší revoluci ve způsobu komunikování. Jedná se o službu Profi Komunikace, která je nově postavena na produktu Microsoft Lync v cloudu.

Služba Profi Komunikace je založena na hostovaném řešení MS Lync. Je to řešení, které si jednoduše pronajmete a ihned využíváte – vše bez úvodních investic. Na servery nemusíte nic instalovat. Pouze se instaluje klient MS Lync na notebook nebo počítač.

Navíc ji lze velmi jednoduše rozšířit o IP telefonii (služba Profi Ústředna). Díky tomu získáváte prostředí sjednocené komunikace v cloudu. Dá se říci, že to je komunikace 21. století, kdy z notebooku máte možnost volat uživatelům na notebook, mobilní telefon, pevný telefon. Můžete pružněji a rychle komunikovat v rámci firmy, se zákazníky a obchodními partnery. Můžete pořádat interaktivní video porady, pracovat s více lidmi nad sdílenými dokumenty, nezávisle na tom, kde se nacházejí. Můžete pořádat on-line školení, která navíc lze nahrávat. Díky službě Profi Komunikace snížíte náklady na komunikaci až o 40 %. Neméně důležité je, že se jedná o šifrovanou a zabezpečenou komunikaci (na rozdíl od jiných řešení, jako je Skype apod.).

Klient Lync vám umožní komunikovat s více lidmi najednou v rámci jedné schůzky (audio a video spojení dvou a více účastníků). Klient Lync vám umožní uspořádat diskusi, poradu, školení či konferenci. Probíraný obsah lze nahrát, lze ho poté kdykoliv přehrát. Lze si také vzájemně nasdílet aplikaci či dokument a společně v něm provádět změny.

Konkrétní příklady, jak můžete Lync využít ve firmě

Zjištění dostupnosti jednotlivých lidí:

  • informace o stavu dostupnosti uživatele se přebírají z kalendáře MS Outlook
  • pokud máte v danou dobu schůzku, tak se v MS Lync objeví příznak „Zaneprázdněn“
  • pokud daný uživatel má zapnutou funkci „Mimo kancelář“, tato zpráva se objeví v MS Lync u daného uživatele (např. v době dovolených, služebních cest apod.) a u uživatele je stav „Mimo kancelář“
  • pokud daný uživatel aktivně „nepíše“ na klávesnici 15 minut, tak se změní stav na „Neaktivní“

Jednoduše a rychle tak zjistíte, zda dané osobě můžete zavolat, zda ji nebudete rušit ze schůzky, zda vám obratem odpoví na e-mail, zda je či není na dovolené / na služební cestě apod.

Audio-video konference na jedno kliknutí:

Psychologové tvrdí, že pouhých 20 % komunikace je založeno na čistém verbálním sdělení. Ostatek informací získáváme mimoverbálně – z tónu, gesta, mimiky. Proto je jistě bohatší komunikace s druhou osobou, pokud ji vidíte. Jak to udělat, když se mají potkat 3 osoby a všechny jsou v různých koutech České republiky či za hranicemi? Doposud byly video konference drahý špás a bylo nutné mít vybavení na každé straně v statisícových cenách. Nyní můžete uspořádat video konferenci odkudkoliv, ze svého pracoviště, z domova (když máte home office), z hotelu, z auta...

Pomocí MS Lync uspořádáte audio nebo video konferenci na jedno kliknutí. U daného uživatele si zvolíte, zda mu zavoláte (audio konference), zda s ním zahájíte audiovizuální volání (video konference), nebo mu pouze pošlete rychlou zprávu (chat).

Další možnosti využití MS Lync:

  • Sdílení pracovní plochy, propojení na funkce MS Outlook
  • On-line web školení, prezentace
  • Nahrávání prezentace/školení
  • Připojení do konference i z mobilních zařízení
  • Hlasování, anketní otázky, zpětná vazba na průběh školení

Rozšiřte MS Lync o IP telefonii v cloudu

Služba Profi Ústředna přidává hlasové telefonní služby k MS Lyncu. Výhoda je, že můžete zapojit do video konferencí uživatele, který je dostupný pouze na telefonu (pevná linka nebo mobilní telefon). Stejné využití je i v případě prezentací, kdy se posluchači mohou připojit přes telefon.

Uživatelé mají v kontaktech uvedena telefonní čísla (viz obr. 3).

V aplikaci MS Lync si vyberete konkrétního uživatele a u něj vyberete tlačítko „Telefon“ (viz obr. 4). Tím dojde k telefonickému spojení s jiným uživatelem, který je dostupný pouze na telefonu. Uživatelé mohou mít v kontaktech více telefonních čísel. Můžete tak si vybrat, zda budete uživateli volat na pevnou linku nebo na mobilní telefon.

Srovnání vlastností MS Lync ve službách Profi Komunikace a Office 365

Zákazník si dnes může vybrat ze dvou cest, jak bude moci využít hostovaný MS Lync.

Jaký přínos má MS Lync v rámci služby Profi Komunikace?

  • Lze nahrávat prezentace a školení
  • Lze připojit k IP telefonii (při dokoupení služby Profi Ústředna)
  • Technická podpora je poskytována v českém jazyce (telefon, e-mail)
  • Platba za službu je v Kč a na fakturu
  • Službu lze objednat na kratší dobu – 3 měsíce, půl roku (u Office 365 je první období po ukončení zkušební doby minimálně 12 měsíců)
  • Pro 5 a více uživatelů můžete získat i množstevní slevy

Pro obchodní partnery jsou poskytovány speciální podmínky, na základě kterých získávají zajímavé marže z prodeje služeb.

Patrik Šolc | AutoCont CZ